Čo o vás hovorí vaše obľúbené víno?

28. November 2018 | Blog

< Späť


 

Odborníci zistili, že sociálne návyky spotrebiteľov červeného vína boli výrazne odlišné od tých, ktorí uprednostňujú biele víno alebo ružové. Vyplýva to zo štúdie o víne, ktorú si objednal French Wines. Podľa časopisu Telegraph hovorca French Wines Gerard Basset povedal, že vinári, ktorí uprednostňujú červené víno sa javia byť uvoľnenejšími fanúšikmi vína. Milovníci bieleho vína milujú status quo. Zatiaľ čo fanúšikovia ružového obľubujú zmenu.

Štúdia tiež zistila, že tí, ktorí pijú červené víno majú titul, sú ženatí a pijú častejšie ako ich kolegovia obľubujúci biele či ružové víno. Milovníci bieleho boli zase viac spokojní so svojou súčasnou prácou a nemali veľký záujem o povýšenie. Milovníkov červeného vína označila štúdia za sebavedomých, uvoľnených, silných a inteligentných, zatiaľ čo vinári pijúci najmä biele víno sú viac praktickí. Milovníci ružového vína sú hluční, ale aj vľúdni a šarmantní.

Vinári pijúci červené víno vraj vedie doniesť viac peňazí do rodinnej kasy. Podľa štúdie, ročne to je približne 64 tisíc až 72 tisíc amerických dolárov. Tí, ktorí pijú biele alebo ružové víno obohatia rodinnú kasu o 40 až 48 tisíc dolárov. „Fanúšikovia ružového vína sa tiež údajne dostanú na sociálne siete častejšie ako milovníci červeného,“ uviedol portál huffingtonpost.com.

Ochutnajte z nášho eshopu napríklad DEVÍN či naše VELTLÍNSKE ZELENÉ.